Jag vet inte när jag åker ner riktigt än, men det kanske inte blir förrän på söndagen, det är det troligaste. Sedan är jag kvar i byn till på torsdag ungefär. Jag hojtar till när jag vet exakt så bokar vi in lite beroende på när Sekreteraren kan också...


Senaste kommentarer