Kassören skrev den 17 april, 2012 kl. 22:07 Något slags spel söndag och/eller måndag då eller? fast Valborg antar jag att det ska drickas på sina håll, och då blir det ju på sin höjd ett lättare parti Napoleon. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer