Bergis skrev den 21 april, 2012 kl. 14:51 Gött med lite nya snacksrecensioner, har varit lite vilsen vid chipshyllan på sistone men nu känns det solklart igen. Planerar att åka till Vetlanda helgen runt den 12:e maj och helgen runt den 2:a Juni. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer