Ja, hur ska jag kunna veta om det är tonårigt, jag som är så gammal? Inte lika gammal som Ordföranden dock, som fyller 56(?) idag, grattis till honom.
Tänkte inte släpa med mig mitt Wii den här gången, men jag kan ta med mig nån kontroll eller två om någon annan tänker ta med sig sitt.


Senaste kommentarer