Ordföranden skrev den 28 februari, 2010 kl. 16:39 Ja, skulle vara bra nu i Värld 1 och stad nummer 2. Men Svenne och jag bygger som satan där, så den höjs ganska fort ändå... Skulle väl vara en fin mjukstart för Chewski att hoppa på? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer