Kassören skrev den 28 februari, 2010 kl. 16:44 Det verkar för krångligt för mig det där, jag hade fullt upp när jag tröttnade på Travian för några år sedan. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer