Det är klart. Frågan är hur lätt det är att spela i början av månaden, två matcher på raken så är en stor del av kvällen borta. Som du säger så vill man ju inte missa något helst. Vi får väl hålla diskussionen öppen och se hur det artar sig om några veckor sisådär...


Senaste kommentarer