Ordföranden skrev den 21 juni, 2012 kl. 20:54 ...det var ju snack om det för ett tag sedan. Men jag får nog säga att det för min del blir svårt. Jag ser hellre att vi satsar på någon av de första veckorna i juli. Vad sägs om det!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer