...det är alltid en ny titel på gång, frågan är bara när själva releasen blir. Man vet aldrig med det där.
Vad gäller spel så skiter det sig för mig i början av juli tyvärr. Jag kan inte de första veckorna som jag trodde jag skulle kunna. Ska dock ner första helgen i augusti, så då är jag klar för spel i alla fall. Vad sägs om det? Sedan kan jag spela på hemmaplan här de sista helgerna i juli också om det funkar för er andra.


Senaste kommentarer