Ordföranden skrev den 4 juli, 2012 kl. 20:33 Lite förtydligande, jag kan inte åka ner men kan spela om det blir här 13-15, 21-22 och 27-29. Finns det intresserade är jag på. Fredag 20 kan jag inte spela, men vill folk komma och svinga några bägare då och spela på lördagen funkar det. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer