Jag vet inte riktigt när jag kan nästa gång, men jag har rykten om att Bogen är i Alseda sista helgen i juli.
Dicks of Doom Productions satsar på ett spel var tionde år ungefär, så nästa kommer innan 2016 kan vi lova. Eller lova och lova, men det är en målsättning i alla fall.


Senaste kommentarer