Ordföranden skrev den 15 juli, 2012 kl. 15:54 Ja, jag tycker vi kör. Sedan får Vice och Sekreteraren höra av sig och förhoppningsvis visa intresse. Som sagt verkar det dock som jag endast kan spela på lördagen, men det är ju alltid något. Vi får köra rejält då. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer