Jag är ledsen gubbar har semester just nu så har haft väldigt dålig koll här och tyvärr så kan jag inte spela alls till helgen bokad både fredag och lördag. Har redan hört av Svente att Jon skulle komma ner till helgen och kanske man kan få en skymt av honom på lördag eftersom jag antagligen är ute i Alseda på för/eftermiddagen. Men spela på ni och få upp lite stat på hemsidan.


Senaste kommentarer