Goddagens. Har lite trubbel med sjuk familj här hemma, men snackade med Vice igår och jag kanske kan haka på honom på lördag om han åker ner då. Det verkar kunna funka. Synd på Sekreteraren, men om både jag och Bergis kommer loss så blir vi ju fyra spelare i alla fall, inte dåligt för oss.


Senaste kommentarer