Det blev ju ett mycket trevligt spelmöte i nostalgins tecken. En gammal bortglömd 8-bitarskung kom till exempel yrvaket till liv.
Efter att ha fusknött hela dagen mellan OS-sändningarna har jag lyckats med två saker.
Att inte ta Bockens magnifika inofficiella WR i tresteg, men att vara ganska nära.
http://i.imgur.com/CE5fi.jpg
Och mitt Magnum Opus som talar för sig själv. :p
http://i.imgur.com/qEVyN.jpg
Som ni ser av tvåan och trean så var det något av en lyckträff, men jag hade ett par precis utanför också.


Senaste kommentarer