Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Kassören Kassören skrev den 29 juli, 2012 kl. 16:23
Det blev ju ett mycket trevligt spelmöte i nostalgins tecken. En gammal bortglömd 8-bitarskung kom till exempel yrvaket till liv. Efter att ha fusknött hela dagen mellan OS-sändningarna har jag lyckats med två saker. Att inte ta Bockens magnifika inofficiella WR i tresteg, men att vara ganska nära. http://i.imgur.com/CE5fi.jpg Och mitt Magnum Opus som talar för sig själv. :p http://i.imgur.com/qEVyN.jpg Som ni ser av tvåan och trean så var det något av en lyckträff, men jag hade ett par precis utanför också.
Vänta …