...så är det. Men jag packar lådor här för fullt och flyttar nästa helg, så efter det är det ju möjligt med spel i nya lyan. Det tar ju även ett tag att packa upp och dona, så de närmaste helgerna efter det åker jag nog inte ner nämligen. Kan inte Sekreteraren kanske Svenne H och Bergis ställer på en brädspelskväll till exempel...


Senaste kommentarer