Jag har för övrigt betalat hemsidan nu (kan ju ta lite medlemsavgiftspengar för det ur kassan nästa gång vi spelar), så vad ni än säger så kommer klubben att leva åtminstone ett år till. :p
Är inte Sekreteraren väldigt tyst nuförtiden? Lever han?


Senaste kommentarer