Jodå jag lever. Haft mycket att göra bara. Men jag skulle väl kunna lira i princip vilken helg som helst framöver. Ett par helger i November bara som jag vet att jag inte kan men det är ju en bit bort. Vi har ju lördagsmatcher med Alseda fram till första helgen i Oktober om det inte blir kval så när som helst efter det om vi ska spela hos Ordföranden.


Senaste kommentarer