Ordföranden
skrev den 28 september, 2012 kl. 18:03
Hmmm, om det är 11-12 du tänker på så jobbar jag helt otippat den helgen. Kan bli lite svårt med spel då tyvärr. Skulle vi kunna säga tredje helgen i oktober här? Sedan kanske en omgång inom ett par veckor därefter på Oakhill?
Senaste kommentarer