Ordföranden skrev den 10 oktober, 2012 kl. 18:42 Beroende på vilka som ställer så tycker jag naturligtvis att vi ska köra D&D, alternativet är ju en handfull brädspel. Eller både och om vi kan spela i två dagar. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer