Kassören skrev den 17 oktober, 2012 kl. 06:26 Aha, tråkigt. Jag vet inte om jag kan den helgen, är det 9-11 nov? Sidan var nere ett tag för några dagar sedan, vet inte vad danskarna sysslar med, men den kom upp lite senare i alla fall. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer