Mattsson skrev den 17 oktober, 2012 kl. 22:35 Ja tyvärr ska jag på dop på lördag och dessutom på någon form av dansk fest på kvällen faktiskt. Och nästa helg jobbar jag. Så ja första helgen i November låter bra. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer