Kassören skrev den 24 oktober, 2012 kl. 13:09 Jag är inte upptagen 2-4 november, jag hade tagit fel på datum. Ska vi spela i Jönköping då? 🙂 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer