Vad tråkigt, jag som velat spela lite D&D i Ordförandens nya lya. 🙁
Vad är det Sekreteraren gör nuförtiden egentligen? Spela in film??!
Kan vi inte ragga upp Bergis eller nån och spela lite brädspel i Mekka i slutet av november istället då? Det blir ju tråkigt om vi inte ska spela nåt på hela hösten.


Senaste kommentarer