Det var ju själva djävulen vad svårt det ska vara att få till något spel. Nåja, så är det när alla medlemmar börjar bli åldersdigna och även har annat är sällskapsspel på programmet.
Håller dock med Kassören, vi får se till att köra någon helg ganska snart i november. Jag ska se hur helgerna de närmsta veckorna ser ut så ska vi nog kunna styra upp något. Bara vi får med en person till så, sedan kanske Sekreteraren kan en av dagarna om vi spelar nere på Oakhill?
Nu ska jag se om jag kan fixa in mig på facebook...


Senaste kommentarer