Nej, så illa är det inte. Men det finns ju de i hushållet som har tillgång, dock inte till Kassörens sida tyvärr...
Ja, jag är ju även på spel bara en dag här också. Vi kan ju spela brädspel med Svenne eller Bergis en av dagarna t ex. Men jag tycker ändå att vi satsar på Oakhill inom ett par veckor, en dags RPG kan vi ju köra då och eventuellt något annat. Då kan vi ju boka in spel här efter det, så hinner vi två gånger innan 23:e.


Senaste kommentarer