Kassören skrev den 7 november, 2012 kl. 17:57 Jag kan nog då. Blir det Bergis så blir det väl brädspel och inte så mycket D&D antar jag? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer