...ja, så kan man tänka sig. Jag tänkte ringa och kolla läget med honom så får vi se. Det enda dumma är att vi kanske måste spela uppe hos mig, beroende på hur det blir med resterande del av min familj. Jag återkommer om detta också. Börjar med att se om Bergis kan.


Senaste kommentarer