Ordföranden skrev den 13 november, 2012 kl. 15:42 Det är i och för sig sant. Men jag menade i föräldrahemmet. För övrigt verkar det tyvärr som om det endast är lördagen som funkar för min del, och även för Bergis då. Alltså brädspelskväll på Ä-gården, det funkar väl? Start runt 19 kanske...? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer