Ordföranden skrev den 4 december, 2012 kl. 18:13 Tiden börjar ju närma sig 23:e, och det är väl tveksamt om vi hinner lira något innan den helgen. Vi kanske får satsa på en spelhelg tätt inpå julmötet istället... För övrigt kommer jag att kunna spela 22:a och givetvis 23:e. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer