Mattsson skrev den 12 december, 2012 kl. 16:33 Jag ska vara tillgänglig för spel i helgen innan jul och säkert någon av mellandagarna beroende på Ordföranden givetvis. Ett rejält 22:a möte med D&D står på min önskelista i alla fall. Nån som sett hobbit? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer