...låter bra där med 22:a! Vad gäller mellandagarna så åker vi hemåt direkt efter jul igen, jag jobbar dessutom klämdagarna.
Nej, har inte sett den än. Har läst lite om dålig kritik, men det verkade mest röra hur den var filmad. Jackson svarade visst att han inte regisserade filmer för att folk ska se dem på ipad. Tror det hade med klar bild osv att göra. Jag tror dock själv att det är en höjdare, i alla fall om den håller Sagan om ringen- klass.


Senaste kommentarer