Mattsson skrev den 16 december, 2012 kl. 21:38 Kan meddela att The Hobbit känns en aning seg. Lite väl lång konversationer ibland. Samt att den hamnat lite väl närma komedihållet. Men trots allt ett måste att se. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer