Kan meddela att Revisorn och Bogen inte kommer om ni inte redan visste det, däremot har Bacon öppnat för att komma förbi en sväng.
Angående 22:a så kan jag nog inte spela förrän runt halv 8. Har lite nattningsåtaganden först, men det ska nog vara löst till runt den tiden.


Senaste kommentarer