Ordföranden skrev den 7 mars, 2013 kl. 18:48 Då tycker jag att Sekreteraren får precisera sig när han vet. Själv kan jag inte helgen 22-24 mars. Vad gäller att åka neråt blir det inte förrän i början av april för min del. Men som sagt så är jag öppen för spel här uppe hos mig innan det. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer