Med de tunga titlarna verkar det ju helt klart vara något. Kanske kan det dessutom locka tillbaka "Farmer-Sven" till spelbordet?
Dessutom har jag uppmärksammat att det har kommit ett helt nytt Civ under förra året, har inte läst några recensioner men med tanke på den status gamla Civ hade i föreningen så kanske det också kan vara något.


Senaste kommentarer