Ett nytt civ skulle sitta som en smäck tycker jag. Hur ser det ut med spel framöver. Vi har ju en del träningsmatcher på helgerna framöver så kan vara lite småsvårt för mig med en fredag-lördag uppe i Jönköping. Är ju tränare nu för tiden så lite svårare att komma ifrån en match.


Senaste kommentarer