Kassören skrev den 4 april, 2013 kl. 07:23 Ett nytt brädspel överhuvudtaget skulle vara trevligt. Å andra sidan spelar vi så sällan numera att vi nog glömt bort reglerna på de gamla. 🙁 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer