Ja, vi måste fan se till att spela snart. Jag har gått och lurat på det där några veckor nu. Är upptagen i helgen som kommer, men sedan börjar det nog ljusna lite. Ska kolla upp samtliga helger i april/maj och se vad ni säger om olika datum.
Kanske kan vi spela någon kväll med Sekreteraren här uppe i Jönköping, och så får vi andra klara oss själva den andra kvällen? För övrigt så ska jag väl åka neråt inom en snar framtid också.


Senaste kommentarer