Kassören skrev den 24 april, 2013 kl. 18:32 Du får vi väl gratulera Ordföranden också, lite sent, men korrekt. Eftersom det inte blir något spel i Vätterbygden i helgen får vi väl inrikta oss på Mekka om ett tag. När kan ni? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer