Post 64 "Men att Wilhelmsson skulle avgå med segern, det är ju sensation!"
För den oinvigde kan det månne te sig smått sensationalistiskt och jag kan väl medge att de internationella spelbolagen hade satt oddset ganska högt men tvivlarna hade helt enkelt bortsett från att jag ju hade spelat Carcassonne en hel gång tidigare! Men då detta skedde under den mörka kväll då IFK Gbg just hade tagit SM-guld förstår jag mycket väl var och en som hade raderat detta dygn ur minnet. Faktum kvarstår dock, vid mitt återbesök i detta gemytliga lilla sydfranska (?) landskap slog jag till med min strategiska genialitet och omvandlade mina höga utgångsambitioner till en förblindande seger av episka mått. Det är inte för inte att sägnerna sedan denna dag talar om mig som Den Store Stadsbyggaren...


Senaste kommentarer