Då anser jag det hela som spikat. Det får väl bli brädspel på uppe i byn på fredagen då, och kanske start framåt kl 20. Kanske Kassören och Sekreteraren helt enkelt kan dyka upp vid den tiden med en kasse lämpliga spel? Så smider vi lördagsplanerna när vi väl sitter där...


Senaste kommentarer