Ja, det är ju ett dilemma. Vi kanske får böja oss och köra på 33cl-pet som börjar dyka upp mer och mer. Något måste vi ju erbjuda medlemmarna...
Om Kassören kommer ner strax innan klockan 20, så kan ni väl dyka upp när det går efter det. Ni måste ju göra ett urval brädspel och släpa med er det också. Men jag antar att ni två +30-åringar löser det där på egen hand. Jag är i alla fall på plats i barndomshemmet och kommer vara tillgänglig för spel från ca klockan 20.


Senaste kommentarer