Kassören skrev den 12 mars, 2010 kl. 08:11 Har Jon bjudit in dig till staden än? Du kan ju diskutera det i forumet. Det lät lite som att han ville att jag skulle bli Soldat, men jag blev Äventyrare, så kanske en Soldat behövs? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer