Kassören skrev den 13 juni, 2013 kl. 07:40 Det gäller ju att hitta hitta någon tid som passar för alla också, och då behöver man ju ofta prata ihop sig. Och det kan bli lite segt att göra det i gästboken. 🙂 ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer