Ja jag är ju i krokarna av Alseda mest hela tiden så för mig är det lugnt. Går dock och väntar på en operation, och kan vara lite svajig i hälsan till och från så är inte så sugen på att åka upp och spela i Jönköping för än det är gjort men spelar gärna på hemmaplan.


Senaste kommentarer