Kidde skrev den 13 mars, 2010 kl. 00:00 Kör på Soldat Mange, det blir bra. Kul att ni båda är med nu, blir liksom lite mer liv i spelet igen, och en fortstrid står för dörren. Är lite tveksam till påsk faktiskt. Tror nog hellre jag spelar sista helgen i Mars när Dodis fyller år. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer