Då får man tacka för en trevlig spelkväll, även om det effektiva spelandet inte var så många timmar kanske. Resterande del med häng, skvaller och skitsnack var ju minst lika trevlig.
För övrigt tycker jag att vi så fort så möjligt ska försöka styra upp onlinespelsgrejen. Kassören och jag själv ska kolla den sidan han hittat, om det funkar där finns inga hinder att dra igång det hela inom några veckor va?


Senaste kommentarer