Ordföranden skrev den 21 juli, 2013 kl. 20:18 Jag har faktiskt spelat ett parti Carcassonne på sidan nu, funkar ganska bra faktiskt. Trots stryk med fyra ynka poäng så tror jag att vi ska testa att köra lite på den. Vad sägs? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer