Ja, jag tror jag reder ut att dra igång partier och att instruera er i grunderna hur det är upplagt. Däremot har jag inte kollat alla alternativ och så än, men det kommer. Körde Carcassonne utan expansioner, och det var ett snabbt parti.
Det kanske vore bud för Sekreteraren, och alla andra intresserade medlemmar att fixa inloggning så att vi kan dra igång med vårt lilla projekt?


Senaste kommentarer